Tactic lauamäng Backgammon

Tactic lauamäng Backgammon

Esto
Liisi
Kuumakse al. 6.09

Pakume väga häid järelmaksu tingimusi:
Järelmaksu taotlus kätte 2 minutiga!
Osta kohe, maksa 3 kuu pärast
Maksa kolmes võrdses osas 0% intressiga

Tactic Backammon on klassikaline lauamäng, mille kestvad puidust mänguosad tagavad meeldivaid mänguhetki kogu perele pikaks ajaks.

17.90

Subtotal:

Add-ons total:

Total:

Järelmaksu taotlemiseks lisage toode ostukorvi.

Toote kättesaamine: Kulleriga koju: 5.99 , Omniva pakiautomaat: (2.99), Tulen ise järgi: (0.00)

Tarne 3-5 tööpäeva!

Toode on tellimisega. Keskmine tarneaeg antud tootele on 3-5 tööpäeva.

    17.90

    Subtotal:

    Add-ons total:

    Total:

    Järelmaksu taotlemiseks lisage toode ostukorvi.

    Toote kättesaamine: Kulleriga koju: 5.99 , Omniva pakiautomaat: (2.99), Tulen ise järgi: (0.00)

    TRIKTRAKK (Backgammon)
    Klassikaline lauamäng kvaliteetsete ja vastupidavate ehedast puust valmistatud osadega pakub kogu perele palju lõbu ja paeluvaid võistlusmomente.

    Backgammon on mäng, milles 2 mängijat liigutavad 15nuppu, mida hüütakse kivideks, ümber laua, olenevalt silmade arvust, mida täringuga visatakse.
    See, kas suudad ümber laua tiiru teha, sõltub visatavate silmade arvust ja vastase poolt püstitatud tõketest.
    Teisest küljest võid ehitada oma kividest tõkkeid, mis kaitsevad sind vastase rünnakute eest. Võib olla kasulik, kui sa ei liiguta kõiki oma nuppe korraga finišisse vaid pigem hoiad mõnda nuppu tagasi eesmärgiga ajada oma vastane nurka just siis, kui ta arvab, et on võitnud.
    Nupud laotakse lauale järgmiselt. Viis valget kivi üksteise alla üleval vasakult esimesele kolmnurgale, kolm musta kivi üksteise alla üleval vasakult viiendale kolmnurgale, viis musta kivi üksteise alla üleval vasakult kaheksandale kolmnurgale, kaks valget kivi üleval vasakult viimasele kolmnurgale. Teisele poole lauda laduda kivid samamoodi, ainult et mustade kivide asemele panna valged ja valgete asemele mustad.
    Punktid 1-6 üleval paremas nurgas on mustade kodulaud, punktid 7-12 on mustade välislaud. Paremal all 1-6 on valgete kodulaud, 7-12 vasakul all on valgete välislaud.
    Kuidas mängida: Iga mängija ülesanne on tuua kõik 15 kivi oma kodulauale. Mustad liiguvad päripäeva alt paremalt alla vasakule ja edasi üles paremale koju.
    Valged liiguvad vastassuunas ülevalt paremalt alla paremale.
    Iga kasutab kahte täringut, mida nad kordamööda veeretavad. Kive liigutatakse vastavalt sellele, kui suur on täringu silmade kogusumma.
    Ainult mängu alguses veeretatakse ühte täringut. Kellel tuleb suurem arv, alustab mängu(kui mõlemal tuleb sama arv, veeretatakse uuesti).
    Mängu esimesed sammud tehakse nii, et võetakse enda veeretatud silmade arv ja liidetakse sellele vastase veeretatud silmade arv ning käiakse vastavalt nii mitu sammu.
    Näiteks kui avaveeretamise ajal veeretad sina 5 silma ja su vastane 4, siis oled temast rohkem silmi saanud ja võid alustada. Käia võid 4+5=9 sammu.
    Võid astuda näiteks ühe valge kiviga punktist 1 punkti 10. Samuti võid liigutada ühe kivi punktist 12 punkti 8 ja teise punktist 12 punkti 9.
    Edaspidi liigub igaüks niipalju, kui palju ta oma täringutega visanud on.
    Seda, kas tahad ühte kivi kaks korda liigutada või kahte kivi korraga, sõltub mängijast.
    Kui viskad mõlemad täringuga ühe arvu, võid käia kaks korda niimitu sammu, kui on nende kahe täringu silmade summa.
    See mäng on nagu tõkkejooks. Tõketeks on need punktid laual, kuhu sinu vastane on asetanud kaks või rohkem kivi.
    Need punktid on blokeeritud ja sa ei tohi sealt üle oma kive liigutada. Kui aga ees on ainult üks vastase kivi, on asjalood teised.
    Kui sa viskad täringutega sellise arvu, mis lubab sul liikuda läbi sellise punkti, on vastane “löödud” ja ta peab oma kivi või kivid vastase kodulauale asetama.
    Edasi ei tohi ta enne ühtki kivi liigutada, kuni on toonud oma “löödud” kivi(d) tagasi mängu. Mängu tagasi tulemiseks on vaja visata täringut ja liikuda vastase kodulaualt ära.
    Kui mängu tagasi tulla pole võimalik, kuna täringuga visatud silmade arv on väiksem sellest, mida oleks vaja, et liikuda blokeeritud punktist mööda, siis peab mängija nii kaua täringut viskama(kui tema kord tuleb, mitte järjest) kuni saab vastava silmade arvu.
    Mängu finaal.kui mängija on toonud kõik oma nupud oma kodulauale, hakkab ta neid laualt eemaldama. Kive saab laualt eemaldada nii, et tuleb visata täringuga vastav arv punkte.
    Kui punktide arv vastab kivi asukohale, tohib selle kivi laualt eemaldada.
    Näiteks visates täringuga 3 silma, tohid eemaldada kivi punktilt 3. Visatud silmade arvu võrra võib ka kodulaual liikuda.
    Näiteks visates 2 silma, tohid liikuda punktis 4 asuva nupuga punkti 2.
    Kuni saad liikuda oma kodulaual visatud silmade arvu võrra, pead sa seda tegema. Kui aga oled visanud suurema silmade arvu, kui see suurima arvuga punkt, kus su kivid peal on, näiteks viskad 6 silm ja punktis 6 pole sul enam ühtki kivi, siis tohid võtta kivi ära järgmiselt kõige suurema arvuga punktilt, näiteks punktilt 5.
    Eemaldades laualt kive, jõuab kindlasti käte selline moment, kus sul on mingis punktis ainult üks kivi. Kui nüüd aga sinu vastasel on stardipunktis ikka veel kaks kivi, võib ta sinu üksikuid nuppe “lüüa”, visates täringuga vastava arvu silmi, st. saata nad oma kodulauale. Nüüd pead sa selle nupuga käimist uuesti alustama, ega tohi teisi nuppe oma kodulaualt eemaldada. Natuke mängufinaali tehnikast : kui sinu kodulaual pole vastase nuppe, võid sa nuppe laualt ära võtta millal iganes.
    Kui aga vastase nupud on sinna jäänud, pead olema ettevaatlik ja jälgima, et vastane su nuppe lüüa ei saaks. Selles staadiumis tähendab nupu lüüasaamine praktiliselt mängu kaotamist. Parimad ja halvimad avakäigud: *Parimad käigud: Visates:1-1: 2 kivi punktist 17 punkti 18 ja 2 kivi punktist 19 punkti 20.
    2-2: 2 kivi punktist 1 punkti 5
    3-3: 2 kivi punktist 12 punkti 18
    4-4: 2 kivi punktist 1 punkti 5 ja 2 kivi punktist 12 punkti 18
    6-6: 2 kivi punktist 1 punkti 7 ja 2 kivi punktist 12 punkti 18
    6-1: 1 kivi punktist 12 punkti 18 ja 1 kivi punktist 17 punkti 18
    3-1: 1 kivi punktist 17 punkti 20 ja 1 kivi punktist 19 punkti 20
    *Halvimad käigud:
    6-5; 6-4: liikudes 1 kiviga punktist 1 nii kaugele kui võimalik
    5-5; 5-4; 5-2; 4-3; 3-2: alustada 2 kiviga punktist 12
    6-2; 6-3: 1 kivi punktist 12 punkti 14; 1 kivi punktist 12 punkti 15; 1 kivi punktist 1 punkti 7.
    5-1: 1 kivi punktist 1 punkti 7
    4-1: 1 kivi punktist 1 punkti 2 ja 1 kivi punktist 12 punkti 16
    2-1: 1 kivi punktist 1 punkti 2 ja 1 kivi punktist 12 punkti 14
    Olulisemad definitsioonid: Duubeldamiseks kasutatakse täringut, millel on numbrid 2,4,4,16,32 ja 64. Iga duubel, mis on visatud avakäigul, kahekordistab automaatselt panust.
    Peale selle kasutatakse duubeldamist siis, kui mängija tunneb, et ta on selgelt eelisseisus.
    Mängija pakub sellisel juhul vastasmängijale välja duubeldamise, kes kas on sellega nõus või keeldub. Keeldumise korral vastasmängija kaotab mängu.
    Kui ta nõustub, siis kahekordistatakse panuseid.Samas võib see teine mängija veel omakorda nõuda panuste kahekordistamist, kui ta arvab, et mõne käigu pärast siiski tema võidab. Kordamööda võib niikaua duubeldada, kui üks mängijatest keeldub.
    Punktide lugemine:pärast mängu lõppu korrigeeritakse panuseid vastavalt sellele, kui palju on mängu jooksul duubeldatud.
    Kui algselt oli panus näiteks 1 kroon, siis pärast 6 duubeldamist oleks see 64 krooni. Müür: tsooni, mis lahutab kodulauda välislauast, nimetatakse müüriks.
    Viis punkti ja Müüri punkt: tähtsaimad punktid, need mis on kõige rohkem väärt blokeerimist, on “viis punkti” ja “müüri punktid”.
    Blokeeritud punktid:iga punkt kus on blokeeritud 2 või rohkem samavärvi kivi on blokeeritud punkt.Vastane ei tohi liikuda blokeeritud punkti. Blot: üksikut kivi kutsutakse blot`iks.
    Kui blot`I lüüakse vastase nupu poolt, peab originaalkivi panka panema ja sellega mängu uuesti sisenema.
    Mängusuund:valged nupud liiguvad vastase kodulaualt oma kodulaua poole, mustad nupud liiguvad vastassuunas.

    Mäng sisaldab: mängulaua, 30 mängunuppu (15 musta ja 15 valget), 2 täringut, spetsiaalse täringu ja reeglid.

    Mängijaid: 2
    Mängu kestvus: 10+ min.

    Korduma kippuvad küsimused

    Kuidas on teie tagastuspoliitika?

    Kaua on toodetele garantii?

    Kus te asute?

    Kas toodet saab näha / ise järele tulla

    Kuidas saab osta järelmaksuga?

    Kaua kestab tarne?

    Liitudes uudiskirjaga saad alati parimatest pakkumistest esimesena teada!